„Nic nie jest wystarczająco oczywiste, 
dopóki nie zostanie jasno powiedziane.”

Jesteśmy zespołem praktyków, posiadających wieloletnie doświadczenie w zakresie badań rynku w największych agencjach. Nasza wiedza przekłada się na profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych usług. Do każdego projektu podchodzimy z ciekawością i pełnym zaangażowaniem. Bardzo ważne jest dla nas dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klienta, dlatego pracując nad projektami stawiamy na otwartość i elastyczność  współpracy. Jako doświadczeni badacze gwarantujemy: najwyższe standardy merytoryczne i metodologiczne, dobór optymalnych rozwiązań oraz etykę badawczą.

 

Agnieszka Gawron-Smater

Właściciel

Z wykształcenia archeolog (Uniwersytet Warszawski), badacz rynku, trener – absolwentka szkoły Trenerów Biznesu TROP. Przez ponad 15 lat pracowała jako kierownik projektów i analityk w Instytucie Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC Poland (obecnie Millward Brown), zajmując się projektowaniem badań jakościowych, tworzeniem narzędzi.

Jako freelancerka współpracowała z wieloma agencjami badawczymi, by szerzej poznać rynek, zdobyć doświadczenie i uczyć się od najlepszych.  Ekspert w zakresie badań jakościowych. Ma bogate doświadczenie w badaniach dla rynków: FMCG, wydawniczym, bankowo-ubezpieczeniowym. Obecnie łączy wiedzę oraz doświadczenie badawcze z obszarem działań trenerskich.

 

Partnerska współpraca

Agencja badawcza Uglik Research& Consulting


Beata Uglik-Perowicz

Anna Uglik

Niezależna agencja badań rynku, prowadzona przez doświadczonych badaczy oraz psychologów. Realizacja badań wspierających klientów na różnych etapach określania strategii, budowania marki, weryfikacji i pomiaru bieżących działań i ich efektów. Wykonywanie badań dotyczących satysfakcji z produktów i usług oraz w obszarze Employer Branding. Doradztwo i szkolenia w zakresie budowania zespołu, zarządzania grupą, technik prezentacyjnych oraz komunikacji pozytywnej. Badania w oparciu o jakościowe i ilościowe techniki badawcze dostosowywane do aktualnych potrzeb i specyfiki tematu.

Więcej informacji na stronie www.uglik.pl  

Co robimy

FILOZOFIA WSPÓŁPRACY

Stawiamy na elastyczność we współpracy: dopasowujemy metodologię do celów i budżetu,
na bieżąco modyfikujemy scenariusze badawcze. Ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się zainspirowani i pewni efektu.

SPECJALIZUJEMY SIĘ W BADANIACH JAKOŚCIOWYCH

NASZE ZAPLECZE:

  • Realizacja badań na terenie całej Polski, dzięki współpracy ze sprawdzonymi rekruterami oraz koordynatorami pracy.
  • Stały kontakt z siecią fokusowni i warsztatowni w małych i dużych miastach.
  • Stała współpraca z niezależnymi specjalistami w zakresie badań ilościowych, którzy realizują projekty uzupełniające.

DOŚWIADCZENIE

Pracujemy dla sektora FMCG, ubezpieczeniowego, wydawniczego, farmaceutycznego, kosmetycznego oraz pozarządowego.
Dodatkowo realizujemy projekty dla agencji strategicznych. 

Usługi

IDI

Indywidualny wywiad pogłębiony  – jego metodologia zakłada prowadzenie szczegółowej rozmowy z respondentem na określony temat. Celem wywiadu jest poszerzenie wiedzy na interesujący nas temat badania, np. źródła satysfakcji respondenta, poprzez stawianie pytań o charakterze eksploracyjnym, które mają wyjaśnić, pomóc zrozumieć interesujące nas zagadnienie. Metoda ta jest najlepszym rozwiązaniem do tematów trudnych, intymnych i wymagających szczególnego pogłębienia. Prowadzimy zarówno wywiady pogłębione w fokusowni z możliwością podglądu przez klienta jak i w domu respondenta, w biurze, w innym neutralnym miejscu. Przeprowadzamy również pogłębione wywiady telefoniczne z osobami, które mają bardzo ograniczony czas, np. lekarzami, szefami firm, urzędnikami wysokiego szczebla. 

FGI

Moderowane wywiady grupowe to dyskusja kilku osób skoncentrowana na określonym temacie. Pozwala poznać i zrozumieć potrzeby i preferencje konsumentów. Rozmowa w grupie to uchwycenie typowej argumentacji, procesów negocjacji i kształtowania postaw w warunkach społecznych interakcji. Jego ważną zaletą jest plastyczność umożliwiająca bieżące reagowanie na pozyskiwaną wiedzę, (np. pogłębianie interesujących zagadnień, wprowadzanie nowych technik z wywiadu na wywiad), kreowanie nowych pomysłów. 

Prowadzimy różnego rodzaju wywiady grupowe, kierując się optymalizacją rozwiązań: mini FGI, Extended FGI, Eksperckie, Kreatywne, Affinity, Brief FGI.

DIADY I TRIADY

Rozmowa moderatora z dwoma (Diada) lub trzema (Triada) respondentami. Kontrolowana dynamika interakcji przy zachowaniu wysokiego poziomu pogłębienia tematu. Dobra metoda dla uchwycenia procesów decyzyjnych. Stanowi bardzo atrakcyjną alternatywę dla wywiadu indywidualnego. Diady oraz Triady, charakteryzuje żywa dynamika, a więc sprawdzają się tam, gdzie konieczna jest interakcja pomiędzy konsumentami przy jednoczesnym głębokim zrozumieniu indywidualnych postaw.

WARSZTATY

Warsztaty najczęściej stanowią ostatni etap projektu. To właśnie tutaj na podstawie uzyskanych wyników badania wypracowywane są w aktywnych grupach, nowe koncepcje i plany marketingowe. W warsztatach mogą brać udział osoby odpowiedzialne po stronie klienta za różne zadania, np. marketing, agencje reklamowe, a także kreatywni respondenci.

BADANIA ETNOGRAFICZNE

Badania etnograficzne pomagają zrozumieć mechanizmy rządzące zachowaniami konsumpcyjnymi grup docelowych, umożliwiają obserwację naturalnego obcowania z marką i produktem. Są nieocenionym źródłem inspiracji i insightów konsumenckich. Do wiedzy o konsumencie i rynku wnoszą nowe wątki, zaskakują świeżością spojrzenia. Pozwalają „podglądać” świat konsumenta, podążać śladami jego wyborów, decyzji i codziennych, automatycznych czynności.

Kontakt

komp

 R11 Pracownia Badawcza 

Ul. Ogrodowa 1h/1
05-092 Kiełpin k/Warszawy

Telefon: 606 449 918

e-mail: agnieszka.gawron@r11pracownia.pl